Hogyan változnak a pr-esek feladatai? Hogyan érintette a válság a pr-szakmát Európában? Univerzális pr-szakember? Mik a jogi pr lehetőségei? Talpraállni egy nagy bukás után? I. BLOKK: NEM PR A PR TÖBBÉ - A pr-ügynökségek szerepének változása
Hogyan érintette a válság a pr-ügynökségeket és a pr-szakmát?
Milyen lesz a jövő univerzális pr-szakembere? Hogy fog kinézni egy tanácsadó ügynökség? Hogyan integráljuk a digitális eszközöket? Miként kezeljük a reputációs rizikókat? Mi az a friendraising?
Mi a helyzet a hazai pr-ügynökségekkel?
Költségcsökkentés mindenhol - van még hely a pr számára? Miben vagyunk erősek, mi pr-esek? Miért van ránk szükség?
Miért elkerülhetetlen a hangsúlyáttolódás a szervezeti kommunikációra? Milyen vezérlőelvek mentén lehet ilyen típusú stratégiákat tervezni?
Kerekasztal-beszélgetés: Újságíró és pr-es kapcsolatának újratervezése? Hogyan foglalkozzon a pr a médiával a válság és a közösségi média hatására? Milyen módszerek halnak ki, milyen újak születnek? Az embargó halála - Sajtóközlemények, videóközlemények, sajtótájékoztatók és sajtóutak sorsa
II. BLOKK: A TÖRVÉNY KEZÉBEN - A pr jogi lehetőségei
Van-e létjogosultsága a jogi pr-eszközöknek a kontinentális jogrendszerben, különösen Magyarországon?
Kik a célcsoportok és milyen eszközök vannak az elérésükre?
Hogyan illeszkedik mindez a jogi stratégiához?
Mit változtatott a pr-esek lehetőségein és korlátain a médiatörvény?
Hogyan kerülhetnek be a pozitív céges hírek a tévébe?
III. BLOKK: ÚJRAKEZDŐK KORA - Bukások és talpraállások
Példaértékű pr-bukások és felállások
Mindörökké Zöld Pardon - és egy évvel tovább
Kerekasztal-beszélgetés a Zöld Pardon esetéhez kapcsolódóan: Hogyan kezeli a politika a budapesti szórakozás kérdését? Milyen politikai kommunikációs vetületei vannak a szórakozóhelyek ügyeinek? Hogyan kezeli ezeket a témákat a média? Milyen megoldások lehetnek? Hogyan lehetne az egész kérdést újratervezni kommunikációs szemmel?