|
|
|
|
Konferenciák
Képzések
Helyszínek
Szervezők
Online videó közvetítés
|
Internet Hungary 2012
Vannak-e korlátai a digitális univerzum növekedésének? Versengő vagy együttműködő fejlődési szakasz következik? Az ágazat "veszedelmes viszonyai" közötti eligazodás iránti vágy bizonyára egyidős az IKT szektorral: a terület elemzői, evangelistái, vizionáriusai, látnokai és persze, a piac résztvevői szeretnek hangzatos kategóriákban gondolkodni, csoportosítani, szakaszolni, verziószámokat adni (l. web 2.0). Az utóbbi években az egyik sokat hallott címke a "nextgenaration": "új generációs" fejlesztésekről, hálózatokról esett szó (NGN/NGA, LTE stb.). Vajon milyenek lesznek az "új generációs felhasználók" (next generation user)? A másik kulcsszó az "okos" vagy "intelligens" tartalommal egyaránt használatos smart. Hovatovább a piaci siker egyik előfeltétele, hogy fejlesztésünk okos legyen – pedig korábban is az volt... Hol számíthatunk a következő áttörésre a nagy okosságban (smart city, smart home, smart metering, smart cars stb.)? A harmadik, magának egyre hangosabban helyet követelő kifejezés a felhőalapú számítástechnika (cloud computing). Sokak szerint hype, mások szerint az elkerülhetetlen jövő, a biztonságért aggódók szerint mérhetetlen kiszolgáltatottság, adatvédelmi katasztrófa, a szociálisan érzékeny hívek szerint a legdemokratikusabb fejlemény az infokommunikációban, mivel filléres számítógépekkel is belépést jelent a digitális univerzumba... Ha csak e fenti három kulcsszót vesszük alapul, akkor a következő évtized a "next genaration smart cloud" jegyében fog telni: új generációs hálózatokon intelligens eszközök segítségével okos alkalmazásokat veszünk igénybe felhőalapon. Mindezeket a technológiai és piaci fejleményeket leginkább az IP-alapúság köti össze. Az IP lassan mindenhova betör: átalakítja a távközlési cégek, a műsorelosztók, a berendezés- és eszközgyártók, a tartalom- és alkalmazásfejlesztők, a hardvergyártók és szerverüzemeltetők, a médiavállalkozások, reklámosok, e-kereskedelmi szolgáltatók piacait – tehát úgyszólván a teljes infokommunikációs világot, megszokott üzleti modelljeik újragondolására kényszerítve a szereplőket. A cégek e kihívásokra nemcsak új modellek bevezetésével reagálnak, hanem egyre inkább belépnek az értéklánc más szegmenseibe, így új piaci felállások jönnek létre: a tegnapi beszállítóból vagy vevőből versenytárs lesz, a konkurensből szövetséges, a semleges partnerből ádáz ellenfél, és így tovább. A konferencián azt szeretnénk körbejárni, hogy e veszedelmes viszonyok között hogyan alakul át a hírközlés, a televíziózás, a tartalomdisztribúció, a lapkiadás és a reklámpiac. Regisztráció Jelentkezéseket 2012. október 9-ig várják az online regisztrációs rendszeren keresztül, illetve a következő címen, faxszámon: 1112 Bp., Oltvány árok 39. fax: +36 1 487 0221 A jelentkezőknek visszaigazolásként a részvételi díjról számlát küldenek a jelentkezési lapon megadott névre és címre.
|
Keresés a Konferenciák között
Éves Konferencia áttekintő
Helyszín ajánló
Budapest ![]() Budapest ![]() Budapest ![]() Budapest ![]() Budapest ![]() További helyszínek |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||