|
|
Konferenciák Képzések Helyszínek Szervezők Online videó közvetítés |
Eladni emberi dolog
"Volt egyszer egy olyan világ, amikor az értékesítők a termékeik bűvöletében éltek. Nap, mint nap termék tréningekre jártak és az ügyfelekhez, hogy meggyőzzék őket: az ő termékük a legjobb a piacon. Egy napon minden megváltozott - az ügyfeleket többé nem érdekelték a termékek, hanem csak a saját dolgaik. Ezután az értékesítők már nem a termékre, hanem az ügyfélre kezdtek figyelni. Azután felismerték a racionális érvek mellett az érzelmi hatásgyakorlás szerepét. Végül rájöttek, hogy nem robotként kell dolgozniuk (amit a főnökeik vártak el tőlük), hanem akkor lesznek sikeresek, ha minél emberibbé válnak." A szeminárium új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. A résztvevők hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal érthetőbbé, meggyőzőbbé és hatásosabbá tehetik üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk. A 21. században ugyanis megváltoztak az értékesítési játékszabályok:
Ehhez a hatékony értékesítés igyekszik alkalmazkodni. Csak néhány példa:
A program témái:
Program: 12:30-12:45 Bemutatkozó történet, a nap célja, menetrendje, csoportbeosztás (több kisebb csoportban dolgozunk majd a hatékonyság kedvéért) 12:45-13:15 Közös nyitás: Új kihívások és új értékesítési válaszok a 21. században 13:20-14:00 Kis csoportok: Hatásgyakorlás-gyakorlatok a hétköznapokban 14:00-14:30 Érvelési és tárgyalási trükkök írásban és szóban KÁVÉSZÜNET 14:45-15:20 Kis csoportok: A résztvevők kulcsüzeneteinek becsomagolása - Story selling 15:20-15:40 A legjobb értékesítők belső hangja (önismereti teszt és kiértékelés) 15:40-16:00 Páncél nélkül - Technikák az ügyfél gyors "megnyílásához" 16:10-16:40 Közös zárás: iPad alkalmazások az értékesítés élvonalában (minden kipróbálható!) 16:40-17:00 Záró kör, egyéni akciótervek, kérdések-válaszok Egyéni akcióterv átgondolása, kiscsoportos megbeszélés, kérdések és válaszok. Értékesítő és tanácsadó egyben. Néha tréner, néha coach, gyakran apuka. Például 2 kislánya mellett a 2 agyféltekés értékesítés módszertannak is az egyik "apukája". A sales kertész blog szerzője. A GROW keretében több éves, komplex értékesítés-fejlesztési projektek vezetője. Tablet értékesítési szimulációk fejlesztője és tanácsadója. Robert Cialdini és Daniel H. Pink titkos rajongója. Kiknek ajánljuk:
Részvételi feltételek●A szeminárium részvételi díja 29900 Ft + ÁFA / Fő●A részvételi díj tartalmazza a szeminárium anyagához kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a felszolgált frissítők árát is ●Kedvezmények:
●A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók, több kedvezményszint esetén a jelentkező számára legkedvezőbbet érvényesítjük. ●Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk. Kérdéseivel forduljon Ihász Tímeához (t.ihasz@hvg.hu)! ●Lemondás: A szemináriumi részvétel csak a szeminárium időpontja előtt legfeljebb 3 (három) munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles szolgáltatónak megfizetni.
|
Keresés a Konferenciák között
Éves Konferencia áttekintő
Helyszín ajánló
SZAB-székház
Szeged Mercure Budapest Metropol Budapest Hotel Walzer Budapest Budapest Mercure Budapest Buda Budapest Gastland M0 Hotel és Konferenciaközpont Szigetszentmiklós További helyszínek |