Eladni emberi dolog


Időpont:  2013. október 30. 12:30
Helyszín:   Hotel President
Cím: 1054 Budapest, Hold u. 3.
Web:  konferencia.hvg.hu/eladni-emberi-dolog.html
Szervező:   HVG Kiadó Zrt.

"Volt egyszer egy olyan világ, amikor az értékesítők a termékeik bűvöletében éltek. Nap, mint nap termék tréningekre jártak és az ügyfelekhez, hogy meggyőzzék őket: az ő termékük a legjobb a piacon. Egy napon minden megváltozott - az ügyfeleket többé nem érdekelték a termékek, hanem csak a saját dolgaik. Ezután az értékesítők már nem a termékre, hanem az ügyfélre kezdtek figyelni. Azután felismerték a racionális érvek mellett az érzelmi hatásgyakorlás szerepét. Végül rájöttek, hogy nem robotként kell dolgozniuk (amit a főnökeik vártak el tőlük), hanem akkor lesznek sikeresek, ha minél emberibbé válnak."

A szeminárium új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. A résztvevők hasznos módszerekkel és gyakorlatokkal érthetőbbé, meggyőzőbbé és hatásosabbá tehetik üzenetünket, mert eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.
A 21. században ugyanis megváltoztak az értékesítési játékszabályok:
  • Megszűntek az értékesítés hagyományos szereplői, határai. Egy amerikai felmérés szerint az összes munkavállaló átlagosan minden órából 24 percet mások meggyőzésével tölt. 
  • Már nem az értékesítő a tudás birtokosa. Sokszor az ügyfél tájékozottabb az internetnek köszönhetően.
  • Az ügyfél nem racionálisan, hanem emocionálisan, tudat alatt dönt (ennek súlya az információdömpingben felértékelődik).
Ehhez a hatékony értékesítés igyekszik alkalmazkodni. 
Csak néhány példa:
  • Nem megoldani, hanem megtalálni kell az ügyfél problémáit.
  • Minden eszköz bevethető, ami az ügyfelet valóban bevonja.
  • A jutalékrendszer egyeduralma leáldozóban van.
  • A siker elsősorban nem az értékesítési készségeken múlik, nem az extrovertált emberek a legjobb értékesítők.
A program témái:
  • 2 agyféltekés értékesítés a maximális hatásgyakorláshoz
  • A hatásgyakorlás 6 módszere
  • iPad alkalmazások a személyes értékesítésben
  • Story selling (az Ön kulcsüzenete 1. osztályú csomagolásban)
  • Értékesítés páncél nélkül, emberien
  • A legfontosabb értékesítői attitűd (mi van a motiváción túl?)
  • Rengeteg érvelési és tárgyalási trükk
Program:
12:30-12:45       Bemutatkozó történet, a nap célja, menetrendje, csoportbeosztás (több kisebb csoportban dolgozunk majd a hatékonyság kedvéért)

12:45-13:15      Közös nyitás: Új kihívások és új értékesítési válaszok a 21. században

13:20-14:00      Kis csoportok: Hatásgyakorlás-gyakorlatok a hétköznapokban

14:00-14:30      Érvelési és tárgyalási trükkök írásban és szóban

KÁVÉSZÜNET

14:45-15:20       Kis csoportok: A résztvevők kulcsüzeneteinek becsomagolása - Story selling

15:20-15:40       A legjobb értékesítők belső hangja (önismereti teszt és kiértékelés)

15:40-16:00       Páncél nélkül - Technikák az ügyfél gyors "megnyílásához"

16:10-16:40       Közös zárás: iPad alkalmazások az értékesítés élvonalában (minden kipróbálható!)

16:40-17:00       Záró kör, egyéni akciótervek, kérdések-válaszok
Egyéni akcióterv átgondolása, kiscsoportos megbeszélés, kérdések és válaszok.

Értékesítő és tanácsadó egyben. Néha tréner, néha coach, gyakran apuka. Például 2 kislánya mellett a 2 agyféltekés értékesítés módszertannak is az egyik "apukája". A sales kertész blog szerzője. A GROW keretében több éves, komplex értékesítés-fejlesztési projektek vezetője. Tablet értékesítési szimulációk fejlesztője és tanácsadója. Robert Cialdini és Daniel H. Pink titkos rajongója. 
Kiknek ajánljuk:
  • A szemináriumot elsősorban nagyvállalati értékesítési vezetőknek, belső fejlesztőknek és top értékesítőknek ajánljuk. 
  • Emellett szeretettel várjuk a KKV szektor tulajdonosait, vezetőit, akiknek feladata az üzletfejlesztés.
  • HR vezetőknek, akik figyelemmel kísérik az új képzési trendeket.
  • Végezetül örömmel fogadjuk azokat a vezetőket is, akik nem más cégeknek értékesítenek, hanem kollégáikat és vezetőiket igyekeznek meggyőzni a hétköznapokban, ugyanis nem "szakbarbár" értékesítési programmal készülünk, hanem a hatásgyakorlás sok helyen (akár otthon a gyerekekkel) alkalmazható módszereit tanítjuk. 


Részvételi feltételek

A szeminárium részvételi díja 29900 Ft + ÁFA / Fő

A részvételi díj tartalmazza a szeminárium anyagához kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a felszolgált frissítők árát is

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén 1 fő ingyenes, minden további résztvevő esetén -25%.
  • Egyéni kedvezmények: Több szemináriumra jelentkezés esetén, forduljon kollégánkhoz
  • (konferencia@hvg.hu)!

A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók, több kedvezményszint esetén a jelentkező számára legkedvezőbbet érvényesítjük.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Ihász Tímeához (t.ihasz@hvg.hu)!

Lemondás:
A szemináriumi részvétel csak a szeminárium időpontja előtt legfeljebb 3 (három) munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles szolgáltatónak megfizetni.




Keresés a Konferenciák között


Konferencia naptár
2013. október
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Éves Konferencia áttekintő
2011    2012    2013    2014    2015    2016    2017    2018    2019    2020    2021    2022    2023    2024    2025    2026