2013. október 2.
Konferenciák száma: 3


2013. október 2.
Gazdaság
Sofitel Budapest Chain Brigde Hotel, Budapest
"Vissza a jövőbe - Európa és Magyarország jövője a realitások tükrében"

2013. október 2. - 2013. október 3.
Marketing
Még nem nyilvános
Fókuszban: Hogyan tudja az ügyfélszolgálat kihasználni a CRM nyújtotta lehetőségeket? Már elmúlt, hogy minden ügyfél egyforma...szegmentáljuk őket! Az egyre fontosabbá váló ügyfélélmény - Hogyan lehet valójában megismerni, hogy az ügyfél mit is szeretne? Nem megy-e az ügyfélkapcsolatok rovására a kiszervezés? A virtuális kapcsolat tud-e olyan erős lenni, mint a személyes? Milyen lehetőségeket tartogat a Social Media az ügyfélszolgálatok számára? Hogyan lehet adaptálni a Lean módszert az ügyfélszolgálatra?

2013. október 2.
Gazdaság
BKIK Székház, Budapest
A hazai kkv-k részéről felfedezésre váró régió Nyugat-Balkán és Ukrajna. Ezekben az országokban bőven van még tere az áru- és szolgáltatáskereskedelem bővítésének, a határon túli magyar befektetések kiszélesítésének. A térség országai nyitottak az együttműködésekre és bár a statisztikák alapján kicsik, jelentős piacot jelenthetnek a magyar kkv szektornak.


1 |



Keresés a Konferenciák között


Konferencia naptár
2013. október
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Éves Konferencia áttekintő
2011    2012    2013    2014    2015    2016    2017    2018    2019    2020    2021    2022    2023    2024    2025    2026