2013. október 2.
Konferenciák száma: 3


2013. október 2.
Gazdaság
Sofitel Budapest Chain Brigde Hotel, Budapest
"Vissza a jövőbe - Európa és Magyarország jövője a realitások tükrében"

2013. október 2. - 2013. október 3.
Marketing
Még nem nyilvános
Fókuszban: Hogyan tudja az ügyfélszolgálat kihasználni a CRM nyújtotta lehetőségeket? Már elmúlt, hogy minden ügyfél egyforma...szegmentáljuk őket! Az egyre fontosabbá váló ügyfélélmény - Hogyan lehet valójában megismerni, hogy az ügyfél mit is szeretne? Nem megy-e az ügyfélkapcsolatok rovására a kiszervezés? A virtuális kapcsolat tud-e olyan erős lenni, mint a személyes? Milyen lehetőségeket tartogat a Social Media az ügyfélszolgálatok számára? Hogyan lehet adaptálni a Lean módszert az ügyfélszolgálatra?

2013. október 2.
Gazdaság
BKIK Székház, Budapest
A hazai kkv-k részéről felfedezésre váró régió Nyugat-Balkán és Ukrajna. Ezekben az országokban bőven van még tere az áru- és szolgáltatáskereskedelem bővítésének, a határon túli magyar befektetések kiszélesítésének. A térség országai nyitottak az együttműködésekre és bár a statisztikák alapján kicsik, jelentős piacot jelenthetnek a magyar kkv szektornak.


1 |



Keresés a Konferenciák között


Konferencia naptár
2013. október
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Éves Konferencia áttekintő
2011    2012    2013    2014    2015    2016    2017    2018    2019    2020    2021    2022    2023    2024    2025    2026   

Helyszín ajánló
Pannon Egyetem
Veszprém

Hotel Ibis
Budapest

Holiday Inn Budaörs
Budaörs

HVG
Budapest

Club 66
Budapest

További helyszínek