|
|
Konferenciák Képzések Helyszínek Szervezők Online videó közvetítés |
2013. október 2.
Konferenciák száma: 3
Sofitel Budapest Chain Brigde Hotel, Budapest
"Vissza a jövőbe - Európa és Magyarország jövője a realitások tükrében"
Még nem nyilvános
Fókuszban: Hogyan tudja az ügyfélszolgálat kihasználni a CRM nyújtotta lehetőségeket? Már elmúlt, hogy minden ügyfél egyforma...szegmentáljuk őket! Az egyre fontosabbá váló ügyfélélmény - Hogyan lehet valójában megismerni, hogy az ügyfél mit is szeretne? Nem megy-e az ügyfélkapcsolatok rovására a kiszervezés? A virtuális kapcsolat tud-e olyan erős lenni, mint a személyes? Milyen lehetőségeket tartogat a Social Media az ügyfélszolgálatok számára? Hogyan lehet adaptálni a Lean módszert az ügyfélszolgálatra?
BKIK Székház, Budapest
A hazai kkv-k részéről felfedezésre váró régió Nyugat-Balkán és Ukrajna. Ezekben az országokban bőven van még tere az áru- és szolgáltatáskereskedelem bővítésének, a határon túli magyar befektetések kiszélesítésének. A térség országai nyitottak az együttműködésekre és bár a statisztikák alapján kicsik, jelentős piacot jelenthetnek a magyar kkv szektornak.
1 |
|
Keresés a Konferenciák között
Éves Konferencia áttekintő
Helyszín ajánló
Pannon Egyetem
Veszprém Hotel Ibis Budapest Holiday Inn Budaörs Budaörs HVG Budapest Club 66 Budapest További helyszínek |