|
|
Konferenciák![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
2012! Köteleződj el!
Egyedi online tervezési eszköz: idén újra BrandFestival Budapest, 2011. október 20-21. Az Engagement alapgondolat köré szerveződő idei BrandFestival nem csupán tartalmi, hanem formai értelemben is komolyan veszi a "bevonást". Az október 20-21-én megrendezésre kerülő eseményen egy online tervezési eszköz segíti majd a közös szellemi dzsemborit. A BrandFestival idei tematikájának középpontjában az "Engagement", (elköteleződés, részvétel) témája és trendjei állnak. Ezt az alapgondolatot azonban nem csupán tartalmi, hanem formai szempontból is szeretnék kihangsúlyozni a szervezők. Ennek érdekében, idén a progresszív válaszok megtalálása érdekében a nemzetközi szinten jegyzett "sztárelőadók" és a hazai "nagyágyúk" társaságában "közös szellemi játékra" hívják a marketing- és kommunikációs szakma színe javát. A konferenciák, szemináriumok, workshopok száma az elmúlt években Magyarországon egyre nagyobb növekedést mutat. Mindez egyet jelent azzal, hogy mind többfelé kell szakadnia a szakértő hallgatóságnak. Szinte alig akad olyan szakmai terület, amely ne érezné fontosnak a megmutatkozást a konferenciapiacon. Sőt, egy további tendencia is érvényesül. A szakmai események túlnyomó többségén ún. "konferencia-klasszik" előadások zajlanak, azaz egy aktuális "megmondó" osztja meg a gondolatait a többségében "passzívan szemlélődő" közönséggel. Ám egy szakmai esemény sikerességét alapvetően meghatározza, hogy milyen módon sikerült mobilizálni a megjelentek intellektuális kapacitását. A helyszíni bevonás különböző formájának kialakításában - például nyílt szavazás, kérdésfeltevés, sms-fal - a szervezők kreativitása és a technológiai háttér szab határt. A BrandFestival e téren próbál behozni egy innovatív elemet. A hazai konferenciapiacon egyedülálló módon, az előadások keretében elhangzottakat interaktív szituációba helyezik a kétnapos eseményen, melynek következtében valós helyzetek -, az üzletmenetet "expressis verbis" érintő témakörök - feldolgozása történik majd a közös tanulás lehetőségével. Mindennek a technológiai hátterét egy letölthető iPad-es és okostelefonos applikáció (Orange Paper) képezi, melyet a Sanoma MobilMédia üzletágával közösen alakít ki a rendezvény. Az Orange Paper a marketing és kommunikációs folyamatok tervezésével kapcsolatban nyújt segítséget a 2012-es üzleti évre történő felkészüléshez. Segít felfedni a cégben rejlő marketing- és kommunikációs lehetőségeket, a konferencia előadásainak keretében elhangzott ismerethalmazt szenzitív piacismerettel és kommerciális szemlélettel ötvözi. Annak érdekében, hogy a rendezvényen egy minden szempontból hatékony applikáció segítse a "kétnapos tudásinfúziót" a szervezők a konferencia hivatalos weboldalán egy Kvíz játékkal is kedveskednek. Az idei BrandFestival-on nézzünk együtt szembe a 2012-es év marketing- és kommunikációs folyamatok tervezése során felmerülő kérdések megvalósításának szellemi kihívásával. Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája, egyben szakmai csúcstalálkozója idén két napos esemény keretében, 2011. október 20-21-én, Budapesten, a MOM Kulturális Központban várja mindazokat, akiknek fontos, hogy innovatív ötletekkel tartsák magukat az élmezőnyben.
|
Keresés a Konferenciák között
Éves Konferencia áttekintő
Helyszín ajánló
Pécs ![]() Budapest ![]() Szeged ![]() Budapest ![]() Szeged ![]() ![]() |