1% ötlet 99% megvalósítás


Időpont:  2011. november 9.
Helyszín:   Hotel President
Cím: 1054 Budapest, Hold u. 3.
Web:  konferencia.hvg.hu/1otlet-99-megvalositas.html
Szervező:   HVG Kiadó Zrt.

A szemináriumról:
A szeminárium a jó ötletek jó megvalósítására összpontosít. Alapja a Making ideas happen c. könyv, mely sorra veszi, és elemeire bontja a forradalmi megoldásokat, kiváló elképzeléseket, és megvilágítja, hogy a jó ötlet önmagában kevés sok minden más is kell ahhoz, hogy 100%-os márkát, forradalmi terméket, kiváló projektet vezessenek tehetséges managerek, és csapatok.
               A kiválóság képlete:
               100%-os projekt = 1% ötlet + 99% (szervezet+közösség+menedzsment)
A szeminárium során megvizsgáljuk az egyes összetevők erejét, és fontosságát, és élő gyakorlati példákon keresztül mutatjuk be, hogy működik egy 100%os projekt, márka, szervezet.

A program főbb témakörei:

Ötlet
Hogyan születnek a jó ötletek?
Hogyan dönts és tarts ki az ötleted megvalósítása mellett? 

Szervezés
Hogyan szervezzük meg lépésről-lépésre a munkafolyamatokat, hogy az alkalmazkodjon a megvalósító csapathoz, és az ötleteinknek látható eredménye legyen?
Az ötletek megvalósításának folyamata akkor működik legjobban, ha struktúrába illeszthető melyre azért van szükség, hogy rendszerezzük az ötletekeinket és lehetővé tegyük, hogy mások kapcsolódhassanak hozzájuk. Leírhassuk őket cselekvési lépésekkel, és látható eredményeket, célokat rendeljünk az egyes lépésekhez.

Közösség 
Hogyan tőkésítsük a közösségi tudást?
Kiemelten fontos a kollégák visszajelzéseinek tőkésítése.
Akkor lesz jó egy csapat, ha a vezető tisztában van vele, kik vannak a csapatában és ezt figyelembe véve hatékonyan tudja összeválogatni az embereit (álmodozók, cselekvők és inkrementalisták). 
Kik vannak a cégemben? Miért ők? Mit tudnak hozzátenni egy új ötlethez, projekthez? Ki mire alkalmas? Mi által tud fejlődni? Hogy fejleszt egy projekt egy dolgozót?
1+1= végtelen arra utal, hogy a közösségi tudás összeadódik és kihasználható, ha a vezető tudja hogy és mikor kell összegezni a cégben, és csapatban rejlő kreatív erőt hiszen fontos, hogy a projektek megtalálják a hozzájuk passzoló embereket, és fordítva.
Steffen Landauer a Hewlett-Packard egyik vezetője minden vezetőjét arra bíztatja, hogy egy olyan e-mailt küldjön minden egyes csapattagjának és fontos ügyfelének, amelyben a START, STOP, FOLYTASD visszajelzést kérjenek.
A transzparencia a közösségi erőket növeli. Tony Hsieh, a Zappos vezérigazgatója példáján bemutatjuk, hogyan segítette a twitterezés a külső és belső partnereivel való kapcsolatának erősödését.

Menedzsment
Hogyan legyünk olyan vezetők, akinek az elképzeléseit a csapattagok maguk akarják megvalósítani?

Sok vezető miért vesztegeti az idejét új ötletek hajszolásával, ahelyett, hogy a már meglévő, jó ötletüket megvalósítanák?
Ha cselekszik is egy vezető rutinszerűen hív össze meetingeket, melyek nem cselekvési tervvel zárulnak, és a vezető nem tudja követni, mit csinálnak az emberei.
Ezzel szemben a jó vezető elképzeléseiről a csapattagok úgy vélik, hogy ők maguk akarják megvalósítani.
Ismérvei:
               - a sok jó ötlet közül képes kiválasztani azokat melyek a vállalat stratégiája szerint is meghatározóak
               - megfelelő személyeket válogat egy csapatba a jó közös munka érdekében
               - belátja, hogy a túl sok ötlet már akadály, mert elveszi az időt és az energiát a tényleges megvalósítástól, ezért nem fecsérli az idejét öltelek hajszolására.
               - szem előtt tartja hogy egy jó ötlet annyira jó, amennyire mások is magukénak akarják azt tudni.
Előadó:
Hajdu Zoltán (Smart Staff)


Részvételi feltételek

A szeminárium részvételi díja 29900 Ft + ÁFA / Fő

A részvételi díj tartalmazza a szeminárium anyagához kapcsolódó könyv vagy egyéb kiadvány árát, valamint a felszolgált frissítők árát is

Kedvezmények:
  • HVG-klubkártya tulajdonosok: -20%
  • Diákkedvezmény: -20%
  • Csoportos részvétel: 5 fő jelentkezése esetén 1 fő ingyenes, minden további résztvevő esetén -25%.
  • Egyéni kedvezmények: Több szemináriumra jelentkezés esetén, forduljon kollégánkhoz
  • (konferencia@hvg.hu)!

A fent jelölt kedvezmények nem összevonhatók, több kedvezményszint esetén a jelentkező számára legkedvezőbbet érvényesítjük.

Cégre szabott, kihelyezett képzések szervezését is vállaljuk.
Kérdéseivel forduljon Budaházy Árpádhoz (a.budahazy@hvg.hu)!

Lemondás:
A szemináriumi részvétel csak a szeminárium időpontja előtt legfeljebb 3 (három) munkanappal, kizárólag írásban, a konferencia@hvg.hu e-mail címre eljuttatott levélben mondható le jogkövetkezmény nélkül. 3 (három) munkanapon belüli lemondás esetén megrendelő a részvételi díj 50%-át köteles szolgáltatónak megfizetni.




Keresés a Konferenciák között


Konferencia naptár
2011. november
H
K
SZ
CS
P
SZ
V
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Éves Konferencia áttekintő
2011    2012    2013    2014    2015    2016    2017    2018    2019    2020    2021    2022    2023    2024    2025    2026